Zakonodaja določa, da podjetje pri svojem poslovanju sprejme določene interne akte. Priporočljivo je, da podjetje sprejme tudi dodatne interne akte, ki niso predpisani z zakonom, lahko pa bistveno olajšajo poslovanje.

  1. Pripravimo obvezne interne akte:
  1. pravilnik o ugotavljanju alkoholiziranosti, uživanja drog in drugih prepovedanih substanc na delovnem mestu
  2. pravilnik o ukrepih delodajalca za preprečevanje trpinčenja, spolnega in drugega nadlegovanja na delovnem mestu (mobing)
  3. izjava o varnosti z oceno tveganja
  4. pravilnik o izvajanju programa promocije zdravja na delovnem mestu
  5. akt o sistematizaciji (če več kot 10 zaposlenih)
  6. pravilnik o varovanju osebnih podatkov (če več kot 50 zaposlenih)
  7. pravilnik o popisu poslovnih prostorov, dodelitvi oznak poslovnim prostorom in pravilih za dodeljevanje zaporednih številk računov

Obvezen pravilnik ali izjava: 150 EUR
Akt o sistematizaciji: 280,00 EUR

PAKET 5 OBVEZNIH PRAVILNIKOV: 575,00 EUR + DDV (prihranite 305 EUR)

PAKET 7 OBVEZNIH PRAVILNIKOV: 850,00 EUR + DDV (prihranite 330 EUR)

  1. Pripravimo druge interne akte, glede na vaše potrebe:
  • pravilnik o delovnem času, letnih dopustih, bolezenski in drugih odsotnostih
  • pravilnik o nagrajevanju in napredovanju delavcev
  • pravilnik o varovanju poslovne skrivnosti
  • pravilnik o uporabi službenih vozil
  • pravilnik o uporabi službenih mobilnih telefonov
  • pravilnik o uporabi službenega računalnika

Neobvezni pravilnik: 115,00 EUR + DDV

PAKET 3 NEOBVEZNIH PRAVILNIKOV: 300,00 EUR + DDV (prihranite 45 EUR)

PAKET 5 NEOBVEZNIH PRAVILNIKOV: 500,00 EUR + DDV (prihranite 75 EUR)

Posebna ponudba pri večjem naročilu:

Priprava petih po zakonodaji obveznih pravilnikov = 575,00 EUR + 92,00 EUR za pripravo vsakega nadaljnjega neobveznega internega pravilnika

Priprava sedmih po zakonodaji obveznih pravilnikov = 850 EUR + 92,00 EUR za pripravo vsakega nadaljnjega neobveznega internega pravilnika

Če imate za nas vprašanje ali želite naročiti izdelavo internega akta, nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali pokličite na 0590 96 350. 

 

 

 0590 96 350

 064 253 600

 info@rs-zeus.si

ZASLEDOVALEC ZAKONODAJE

 

Skupaj se peljimo čez osnove

AKTUALNE INFORMACIJE

05.
Januar
2018

Najnižja osnova za obračun prispevkov za osebe v delovnem razmerju

Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane
Beri naprej...

19.
December
2017

Davčna obravnava: napotitve v tujino

GZS je Ministrstvu za finance podala določena vprašanja v povezavi z novostmi z zadnjo novelo Zakona o dohodnini (ZDoh-2S), ki se zastavljajo podjetjem,
Beri naprej...

11.
December
2017

Obveznost vpisa podjetij, ki dajejo v promet manj kot 15.000 kg embalaže letno

obveznosti za embalerje, pridobitelje embaliranega blaga ter proizvajalce in pridobitelje t.i. servisne embalaže, ki dajejo embalažo v promet v Republiki Sloveniji. Novost določa
Beri naprej...

01.
December
2017

Manjše spremembe pri normiranih sp

Z novim letom velja, da mora samostojni podjetnik 'normiranec' obvezno izstopiti iz sistema t.i. normirancev, v kolikor seštevek njegovih prihodkov in prihodkov povezanih
Beri naprej...

29.
November
2017

Kako so obdavčena novoletna obdarovanja?

Obdarovanje poslovnih partnerjev

Odhodki novoletnih pogostitev partnerjev, zabave s poslovnimi partnerji ali njim dana darila (z logotipom ali brez) se lahko uveljavijo
Beri naprej...

PODJETNIŠKE E-NOVICE